מרצים אורחים- הנחיות ליחידות

 

תקנון אורחים (פרק י"ב)

נהלי תשלומים

אורחים המגיעים לתקופה של עד 30 ימים- יש להעביר בקשה לתשלום דרך אגף הכספים.

אורחים מחו"ל המגיעים לתקופה העולה על 30 יום- יש להעביר את המסמכים הבאים במייל אל ליאת אמזלג liatam@savion.huji.ac.il  ,מחלקת כח אדם:

 

  1. מכתב הזמנה חתום ע"י דיקן לאורח/ת בו מצוינת תקופת השהות שלו/ה והסכום לתשלום.
  2. צילום דרכון של האורח/ת
  3. כרטיס עליה למטוס
  4. ויזת שהייה (הם מקבלים סליפ כחול בשדה התעופה. זאת ויזת השהייה שלהם)
  5. פרטי בנק מלאים לחשבון הבנק של האורח/ת בחו"ל
  6. מספר תקציב לתשלום

 לינק למערכת רישום אורחים

*על המארח/ת או המחלקות המזמינות לבצע את הרישום בטופס המקוון במערכת האוניברסיטאית לרישום חוקרים
או קוד OTP אורחים של האוניברסיטה . הכניסה למילוי הטופס מתאפשרת לכל עובד/ת אוניברסיטה שברשותו/ה כרטיס
אישי. 
הרישום אמור להתבצע חודש לפני הגעת האורחים לארץ, על מנת שיקבלו מידע חיוני וליווי ראוי טרם הגעתם/ן.